JAK WYBRAĆ OBÓZ/KOLONIĘ?

Drodzy rodzice, zdajemy sobie sprawę że wybór idealnej oferty, spełniającej oczekiwania dorosłych oraz przyszłego kolonisty to nie lada wyzwanie. Dlatego wychodzący naprzeciw Państwu podamy kilka wskazówek ułatwiających podjęcie decyzji. Najważniejsze aby wspólnie z pociechą przejrzeć ofertę. Na naszej stronie znajdziecie Państwo podział na kolonię w Polsce, obozy zagraniczne lub obozy specjalistyczne.

Kolonie w Polsce charakteryzują się dużą ilością atrakcji. Nasi „turyści” nie mają czasu na nudę, a świetna zabawa pozwala poznać nowe osoby, zintegrować się z grupą oraz odwiedzić niesamowite miejsca.
Obozy zagraniczne to wyjazdy wypoczynkowe uatrakcyjnione ewentualnymi wycieczkami fakultatywnymi lub wyjazdy objazdowe. Sugerujemy ten rodzaj wypoczynku dla starszej grupy wiekowej.
Obozy specjalistyczne to oferta wyjazdów w Polsce oraz zagranicą. Jest to forma wypoczynku połączona ze zdobyciem uprawnień lub umiejętności np. obóz konny, żeglarski, językowy.

UWAGA: Warto zwrócić uwagę do jakiej grupy wiekowej skierowana jest oferta. Nie wysyłajmy młodszych dzieci na obóz z młodzieżą - długa podróż autokarem (np. przy wyjazdach zagranicznych), program nie dostosowany do wieku i różnice wiekowe mogą wpłynąć na niezadowolenie uczestnika. Zachęcamy aby porozmawiać z przyszłym uczestnikiem kolonii i zastanowić się jaka forma obozu będzie dla niego odpowiednia ze względu na:

  • wiek
  • zainteresowania
  • umiejętności
  • lokalizację (góry jeziora, morze).


Jeżeli wybór oferty okaże się trudniejszy, a zdania w rodzinie będą podzielone zapraszamy do kontaktu z naszym specjalistą, który ze znajomością pełnej oferty podpowie Państwu która oferta będzie idealna i rozwieje wszelkie wątpliwości. Trafny i przemyślany wybór odpowiedniego obozu, dopasowanego do potrzeb i oczekiwań uczestnika jest kluczem w zadowoleniu, satysfakcji oraz korzyści jakie wyniesie pociecha z pobytu na wakacjach z Nami.

 

JAK ZAREZERWOWAĆ?

KROK 1: ZAPISY NA KOLONIE, OBOZY, ZIMOWISKA
Rezerwację można dokonać:

  • Telefonicznie: 58 322 19 86 lub 58 322 19 90 lub 509 821 331
  • Mailowo: biuro@ctravel.pl lub korzystając z systemu rezerwacyjnego. 
  • Osobiście: w siedzibie biura Gdańsk ul. Biegańskiego 10 lok. 11 lub u Agenta – lista dostępna w zakładce Agenci.

Przy zapisach należy podać imię i nazwisko dziecka, wybrany turnus (miejscowość i termin) oraz numer kontaktowy.

KROK 2: POTWIERDZENIE
Na podanego podczas dokonania rezerwacji maila otrzymacie Państwo potwierdzenie dokonania rezerwacji. W sytuacaji zauwazenia nieprawidłowości prosimy o kontakt z BOK.

KROK 3: FORMALNOŚCI
Dokumenty - oprócz wpłaty, potwierdzeniem uczestnictwa dziecka w wyjeździe jest wypełnienie i podpisanie umowy zgłoszenia oraz warunków uczestnictwa (dokumenty mogą być przesłane skanem lub dostarczone do biura organizatora/agenta). Należy pamiętać, że wymagany jest oryginał karty kwalifikacyjnej, który należy dostarczyć najpóźniej na dwa tygodnie przed wyjazdem. Mamy wówczas możliwość zweryfikowania, czy karta została wypełniona prawidłowo.

 

JAK SPAKOWAĆ DZIECKO?

DOBRA RADA: WSPÓLNA ZABAWA
Pakowanie to czas ekscytacji przed wyjazdem. Wspólne pakowanie rozwiewa wątpliwości rodziców, przygotowuje dziecko psychicznie do rozłąki, pozwala na skontrolowanie przez rodzica zawartości walizki. Warto wspólnie spisać wszystkie zabrane rzeczy i listę schować w jedna z kieszeni bagażu. W wirze zabawy dziecko z łatwością będzie mogło poruszać się po zawartości walizki, a kadrze ułatwi ewentualne sprawdzenie kompletności walizki w drodze powrotnej.

NA WYCIECZKĘ MISIA W TECZKĘ
Należy pamiętać, że dziecko musi samo poradzić sobie z noszeniem bagażu, wychowawcy pomagają na ile mogą ale każdy uczestnik powinien bez problemu udźwignąć swój bagaż. …walizki na kółkach są idealnym rozwiązaniem. Warto założyć koloniście na plecy dodatkowo jego bagaż podręczny w którym będzie prowiant na drogę oraz ewentualne niezbędne rzeczy (dokumenty, portfel, leki). Plecak przyda się również na piesze wędrówki.

COŚ MIŁEGO DOMOWEGO
W podróży pomoże zrelaksować się i odpocząć mała poduszka „Jaś”.

W SAM RAZ NA WYJAZD NASZ
Pobyt na koloniach to cała gama zajęć oraz zaskakującej pogody. Warto wspólnie przeanalizować program pod kątem potrzebnej odzieży (wycieczki górskie, baseny/aquapark; dyskoteki, chrzty, paintball + rzeczy uniwersalne); należy dziecku spakować rzeczy „na każdą pogodę”. Należy pamiętać, aby dziecko miało niezbędne przybory toaletowe czy bieliznę na cały okres pobytu na kolonii. Koniecznie należy zwrócić uwagę na listę rzeczy umieszczoną na informacjach wyjazdowych dotyczą konkretnego kierunku lub obozu specjalistycznego.

ZNAKI
Warto na metkach lub specjalnych naszywkach podpisać wszystkie rzeczy. Z roku na rok nasza baza rzeczy znalezionych powiększa się, czasami nawet nie pamiętamy że dana rzecz została zapakowana.

KIESZONKOWE
Kieszonkowe przy naszych imprezach wydawane jest wyłącznie (nie licząc wyjazdów zagranicznych, gdzie należy doliczyć kaucję i ewentualne wycieczki fakultatywne) na: słodycze, słodkie napoje, lody ewentualnie pamiątki i kartki pocztowe. Według nas 5 -10zł kieszonkowego na dzień jest kwotą wystarczającą. Pieniądze należy schować dziecku głęboko w plecaku lub torbie, po przydzieleniu dzieci do grupy i wychowawcy każdy uczestnik kolonii może zdeponować pieniążki u opiekuna (serdecznie polecamy w przypadku młodszych uczestników). Pieniążki powinny być w podpisanej imieniem i nazwiskiem kopercie w drobnych nominałach i ewentualną informacją o limicie dziennym, pozwoli to na beztroskie wydawanie kieszonkowych z zachowaniem zdrowego rozsądku dorosłych.

Uzupełnienie Kieszonkowego:
Jeśli dzieciom zabraknie pieniędzy, istnieje możliwość dosłania ustalonej z biurem kwoty, wpłacając ją na konto Czerwiński Travel (to samo, na które wpływają opłaty rezerwacyjne). W tytule przelewu trzeba zawrzeć informację: „kieszonkowe dla… (imię i nazwisko dziecka), miejsce oraz terminem kolonii na której przebywa uczestnik” (dotyczy imprez w Polsce). Pieniążki zostaną przekazane w momencie kiedy zostaną one zaksięgowane na naszym koncie.

ODPOCZYWAMY - NIE GRAMY! :)
Wyjazd Państwa dziecka na obóz staje się idealną okazją, aby Państwa dzieci odpoczęły od dóbr cywilizacji: telefonów komórkowych, laptopów, komputerów, i-podów, odtwarzaczy muzyki i wszelkich innych sprzętów elektronicznych. Ważne jest, aby podczas trwania obozu dzieci doceniły ruch na świeżym powietrzu, zobaczyły możliwości rozwijania swoich pasji oraz nauczyły się współżycia w grupie. Odradzamy zabieranie na obozy przedmiotów, które niepotrzebnie pochłaniają czas i uwagę dzieci. Rzeczy wartościowe oraz pieniądze można przekazać do depozytu opiekunom. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za kradzieże, zgubienie i zniszczenie ww. rzeczy nie oddanych do depozytu z winy Uczestnika

 

JAK SIĘ KONTAKTOWAĆ?

GŁUCHY TELEFON
Tuż po przyjeździe na miejsce kolonii lub obozu uczestnicy mają przed sobą bardzo dużo spraw organizacyjnych (zakwaterowanie w pokojach, rozpakowanie, podział na grupy, poznanie wychowawców). Ponadto dzieci często są bardzo zmęczone po podróży, więc warto dać chwilę Naszym Pociechom na zaklimatyzowanie się - wykonanie pierwszego telefonu powinno nastąpić nie wcześniej niż po kilku godzinach od przyjazdu do ośrodka.

W kolejnych dniach warto ustalić godziny kontaktu, sugerując się posiłkami. Idealna godzina to czas po kolacji. Dziecko po całym dniu wrażeń będzie mogło Państwu zdać „najświeższe relację”, będzie również miało spokojnie czas aby porozmawiać. Warto pamiętać że podczas dziennych zajęć dziecko może mieć zdeponowany telefon u wychowawcy lub jego używanie jest niemożliwe ze względu na liczne atrakcje. Należy też uwzględnić godziny ciszy nocnej.

Dziecko do zaaklimatyzowania się potrzebuje kilku dni, nie utrudniajmy im tego procesu i nie wzmagajmy tęsknoty. Stąd warto przy najmłodszych uczestnikach kontakt w pierwszych dniach ograniczać. Bardzo często pomocne jest ustalenie jeszcze przed wyjazdem częstotliwości naszych rozmów – szczególnie najmłodsze dzieci nie będą wówczas czekać przez cały czas na telefon od rodziców.

Odpoczywajmy razem z pociechami. Kolonie to również dla rodziców moment na złapanie oddechu. Nie stresujmy się gdy dziecko nie dzwoni do nas przez kilka dni. Nasza złota zasada: Brak wiadomości to dobra wiadomość! Pamiętajmy że dużo atrakcji, zajęć to czas beztroski i nikt na wakacjach nie wie jaki jest dzień tygodnia czy która jest godzina.

W przypadku „telefonu alarmowego” od swojego dziecka w spokojny i pewny sposób warto wysłuchać co ma do powiedzenia. Należy jednak wziąć pod uwagę emocje, które mogą towarzyszyć tej rozmowie i w sposób obiektywny spróbować ocenić sytuację. Warto skontaktować się z opiekunem lub biurem w celu wysłuchania „drugiej strony” zdarzenia . Pochopna decyzja o natychmiastowym zabraniu dziecka z obozu może wyrządzić więcej szkody niż próba wyjaśnienia sytuacji.

DZIAŁAMY W TRAKCIE NIE PO FAKCIE
Na zadowolenie uczestnika wpływa wiele czynników. Często są to podstawowe elementy które każdy uczestnik odbiera inaczej. Jeżeli coś podczas pobytu dziecka nie spełnia jego oczekiwań to prosimy o kontakt z biurem. W sposób dyskretny rozwiązujemy każdy problem a „usterkę” jesteśmy w stanie usunąć „od ręki”. Po powrocie nie jesteśmy w stanie zrekompensować czy naprawić zaistniałej sytuacji.

JESTEŚMY DLA WAS 24/DOBĘ
Podczas trwania obozu Nasza Kadra dba o bezpieczeństwo oraz realizację programu, dlatego nie zawsze mają czas oraz możliwość aby z Państwem porozmawiać. Telefon alarmowy który mają Państwo na informacjach wyjazdowych jest do pracowników biura i czynny jest całą dobę. Dotyczy pilnych przypadków związanych bezpośrednio z trwającą w danym czasie kolonią.

Należymy do

Skorzystaj z naszej oferty już dziś!